Thuis dat is waar je hart woont....

Hoi,

Het merendeel weet het nu, ik ben weer in het land. Het ging niet meer daar. Animatie was weggevallen en ik wilde het liefst weg. Ik heb het besproken met verschillende alternatieven, maar daar kwam niks uit. Dus dit was de keuze. En niet zo'n verkeerde. Ben blij weer terug te zijn. De laatste week is niet zo geweldig geweest. Tickets geboekt, hotel geboekt en klaar om te gaan. Normaal afscheid zat er niet in, ze wisten dat ik wegging en afscheid nemen ho maar. Aan de telefoon, ze weigerden even snel aan te kleden en naar buiten komen voor face to face.

De vlucht naar Kopenhagen ging ook al niet lekker. Had op de heenweg super veel geluk gehad met mijn handbagage, maar op de terugweg had ik 15 kg overgewicht, 90 euro dokken. Vloeken al van hier tot ginder natuurlijk, even pinnen dan maar. Bliksem slaat in en pinautomaat valt uit, MET MIJN PINPAS ER NOG IN!!!!!!! Helemaal over de rooien, was het echt spuugzat met Denemarken. Vlucht veel turbulentie gehad, hield echt mijn hart vast.

Kopenhagen was gewoonweg fantastisch. Foto's komen later. Heel snel gezien, maar toch wel alles. Fiets is echt het middel van vervoer. Wel slecht geslapen twee nachten achtereen. Eerst niet kunnen slapen, nacht erna in DanHostel City vrouw die goed kan zagen, geen enkele boom in Kopenhagen en omgeving stond nog recht. Helaas had ik niemand om de ervaring mee te delen maar ach. De nye havn, kleine zeemeerminnetje, tivoli, hans christian andersen etc. etc. etc.....Daarna terug naar Amsterdam en toen mijn ouders weer gezien, wat echt super was. Gisteren lekker in Leiden geweest bij DD en meiden, ik hou van jullie en ben blij weer terug bij jullie te zijn. We gaan er mooie weken van maken de komende weken. Gisteren was trouwens enorm geslaagd meiden.

Dit was dus het laatste verhaal. Ik wil jullie bedanken voor alle steun en reacties die jullie hebben gegeven, het heeft me echt geholpen. Ik heb jullie enorm gemist, allemaal, maar nu kan ik weer bij jullie zijn.

Ik hou van jullie...

Liefs,

Judith

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!