And the secret is ........

Hoi,

Het is toch iets lastiger om dit geheim te houden, dus ik licht maar een tipje van de sluier op. Ik kom eerder terug

Wink
. Ik maak in ieder geval de tweede week van de KMT met jullie mee en misschien wel meer.....Meer zeg ik niet, maar het komt allemaal goed.

Tot snel,

Liefs Judith

p.s. Aan Marieke en anderen, hij is weg. Twee weken geleden vertrokken, net een paar dagen na mijn berichtje. We hebben geregeld, maar dat was op zijn laatste avond.

Jeske

Heej Judith,
eindelijk tijd om al je berichtjes te lezen ;) (afgelopen weken zelf op vakantie geweest). Jammer dat je werkvakantie niet helemaal loopt zoals je had gehoopt, maar zo te lezen wordt het vanaf nu allemaal weer beter. Dat hopen we dan maar ;). Nog veel sterkte en plezier in Denemarken!
xx Jeske

Floor(-a)

Hey Judith,

ben je er toevallig a.s. vrijdag al bij met de BBQ???!!! Nee, grapje, dat zal wel niet. In ieder geval zie ik je bij de eerstvolgende reunie wel en dan gaan we gewoon de film van de musiqal kijken en kun je weer apetrots terugkijken op die mooie tijd!
Ik bewonder je vastberadenheid en doorzettingsvermogen, dus rest mij alleen nog te zeggen: kop op, sterkte daar in het natte denemarken... je kunt het!

Koes koes

Flora

Marieke

Relaxed voor je zeg! Alleen in al dit 'nare verhalen' -gebeuren vergeet je nog steeds helemaal te vertellen over de geheimzinnige leuke medewerker. Maar goed, anders kun je dat binnenkort face to face doen. Donderdag begint hier de eerste borrel alweer en er zitten mooie plannen aan te komen mbt de flits enzo (we gaan een filmpje maken, echt iets voor jou om in mee te spelen...)