Bedankt!

Hoi,

Bedankt voor al jullie lieve reacties, het maakt het een stuk beter. Maar echt om eerlijk te zijn gaat het nu best goed met me.....mijn verhaal is hier aangehoord en er gaan dingen veranderen. You will see! Ik heb er veel uitgehaald en veel mijn eigen ding kunnen doen. Sporten, doe ik op zich al regelmatig(voornamelijk zwemmen in de zee en veel zwemmen in de zee, soort van baantjes trekken tegen de golven in). Ik ben er sterker uitgekomen en een grote ervaring opgedaan. Helaas doet internet het op het moment niet, dus ik kan niet met mijn eigen laptop verbinding maken en moet ik het op de campingcomputers doen achter de receptie. Meer foto's probeer ik er zo snel mogelijk op te zetten.

Er is een last van me afgevallen. En ik kan ook weer wat zonnige kanten zien. Misschien moet ik maar schrijfster worden.....wie weet! Ik mis jullie, maar dat komt allemaal goed. Ik heb hier ontzettend mijn best gedaan en alles eruit getrokken wat erin zat en zit. Soms kan het gewoon niet meer en kun je niet meer verder. Op zo'n punt zit ik nu en er is een oplossing.

Tot snel,

Liefs Judith

Reacties

Reacties

Carly

Hee Judith

Wat vervelend om te lezen dat je het niet zo leuk had in Denemarken. Zonde dat het zo'n slechte zomer is daar! Anders was het vast allemaal net iets anders geweest.

Gelukkig las ik net dat het allemaal weer wat beter met je ging!

Volgende week heb ik introductie in Leiden! Kom ik bijna vlakbij je wonen misschien;-)

Tot snel,

Liefs carly

Bo

Hoi hoi,

Pech zeg dat het zo tegenvalt!! Echt jammer, vooral nu je nog zo lang moet! Nog even doorzetten en dan kun je weer naar huis. Misschien dat het de laatste maand nog wel meevalt!

Iig heel veel succes of sterkte (hoe je het wil noemen)

Kusjes!

Sandra

Zie je wel lieverd, na regen komt altijd zonneschijn :D
Mooi is dat toch. Het komt allemaal wel goed, daar moet je je niet zo druk om maken. En zoals anderen t al voor me zeiden, gooi t eruit! Reis het eruit, sport het eruit, schrijf t eruit :P maar zorg dat je even van die lasten af bent, dat lucht enorm op.
Nog maar een maandje (je hebt die middelbare school toch ook jaren overleeft ;) ) en dus tot snel!

Sandra

Lara

Superfijn voor je Judith! :)

Cate

Hi Juud,

Ik hoop voor je dat je al iets positiever staat tegenover de laatste weken. Misschien kun je als anti-verveel tip nog een beetje msn'en met mensen om zo live nog wat nieuws te horen. En misschien als je internet het weer doet een beetje tv kijken op uitzendinggemist.nl. Toen ik in het ziekenhuis lag en me ook vaak stierlijk verveelde heb ik zo'n beetje alle BNN-programma's teruggekeken. Ik weet dat het niet zaligmakend is, maar hopelijk heb je er wat aan. Wat zijn de oplossingen waar je het met je bazen over hebt gehad?

Heel veel sterkte nog de laatste weken,

liefs cate

Pa

Duhhh.

Eh, laat de rest ook even de uitslag van de gesprekken weten.

Elise

Hee Judith!

Goed om te horen dat je je alweer wat beter voelt mbt de laatste maand in Denemarken en dat je je baas hebt aangesproken op de problemen met de animatie. Hopelijk gaan er wat dingen veranderen voor je! Ik zou zo snel geen tips kunnen bedenken tegen je verveeldheid (of ze zijn al genoemd) maar ons mailen/ hyven mag natuurlijk altijd! ;) Succes met de laatste weken en probeer gewoon lekker met de dag te leven, anders duurt het einde idd nog wel heel lang. Zet m op! En als je weer in Leiden bent kun je het zeker weten compenseren met een leuke tijd met de vap-uitjes en alles! xx Elise

opa e oma hof

Wij zijn nu bij jouw ouders. We hebben de minder leuke maar ook de erg leuke berichtjes van jou allemaal gelezen, maar zo gaat dat in het leven! We zijn vol ongeduld om jouwzerlf te horen over alles wat je daar hebt meegemaakt.' Groetjes en een dikke kus,Oma en Opa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!