Noodweer and guys!

Hoi,

Ik dacht laat ik weer eens wat van me horen. Wat een dagen zeg. Heb het met Rasmus uitgepraat, want het ging van kwaad tot erger. Heb hem gezegd wat me dwars zat en hij begreep me wonder boven wonder.

Gisteren barstte hier echt een enorme onweersbui los, je zag hem al aankomen vanaf zee waar hij leek stil te hangen. Met bakken te gelijk kwam het uit de hemel, niet normaal. Heb maar gelijk even een zonnedans gedaan(weet je nog Roos en Fri), het hielp alleen dit keer niet. Maar wel veel lol gehad. We moesten eigenlijk iets anders doen, maar Rasmus vond dit leuker, al was ik degene die buiten in de stromende regen stond te dansen en te zingen 'I'm singin' in the rain!' . Daarna wilde ik snel naar de receptie rennen(had ondertussen mijn schoenen uitgedaan en was kletsnat), ging het hagelen en niet zo'n beetje ook! Kleine kiezelstenen kwamen uit de lucht vallen, pijn aan mijn voeten en de rest van mijn lichaam kreeg het ook zwaar te verduren. Noodweer, zoals je het niet vaak meemaakt. Het leek op die keer dat we in Italie waren en de putten overliepen en de tent halfvol water stond.

Ondertussen al veel contact gehad met de Nederlanders. Het is met de Denen een beetje lastig praten, omdat ze niet zo snel Engels spreken. Ze zijn bang dat ze fouten maken, beetje raar. Verder werkt hier echt een super leuke medewerker op de camping. Zeker toch een jaar of 18. Over leeftijd struikel ik hier vaak. De vriend van Rikke(dochter van de campingbaas, die vriend heeft ze ergens van de camping geplukt en ze doen nu of ze helemaal in love zijn, tis pas net 2 dagen en ze kennen elkaar niet eens echt) leek echt 19. Super leuke jongen, dacht hmm...niks voor Rikke straks, misschien wel wat voor mij. Bleek ie 14 te zijn

Sealed
!!!! Tis wel vaker dat ze hier er ouder uitzien of jonger uitzien dan dat ze in werkelijkheid zijn. Maar terugkomend op die medewerker, voor de vakantie is het een leuke target. Spreken elkaar af en toe na het werk en ik krijg altijd wat extra ijs van hem. En hij kan best goed Engels(glucklich). Zal eens kijken of ik een foto kan maken van hem, misschien als hij aan het voetballen of hockeyen is morgenavond.

Vanavond maar een poging doen om Harry Potter and the Halfblood Prince te zien. Hij is gedownload nu, dus nu nog naar mijn computer en ik heb movie night vanaaf. Eierkoek erbij wellicht. Die gaan er trouwens snel doorheen. Heb er nog maar 4 over. En een lekker somersby erbij en ik zit goed.

Hoe is het bij jullie allemaal verder? Beetje redelijk of niet?

Liefs Juta

Reacties

Reacties

Roos

Hii Juud,

Die regendans kan ik me inderdaad nog wel herinneren, volgens mij werkte hij toen ook al niet zo goed ;) haha..
Maar volgens mij heb je het nu wel meer naar je zin! Goed ZO!
Hopelijk wordt die kerel een leuke vakantie liefde ;) misschien samen met hem die film gaan kijken?? ;)

Heel veel plezier nog!

-xx- Roos

Lara

hahah 14! wat een goeie grap! :D nou ik zou zeggen ga voor de medewerker! ben benieuwd! :)

veel plezier!

xx

Elise

Hoi chick, je vermaakt je wel zo te lezen? Beetje medewerkers stalken.. haha misschien moet je ook eerst even zijn leeftijd vragen voor je er op af gaat.. ;)
In Nederland ook alles prima, lekker zonnig! Succes met alles xx

Frans en Judith en knuf van Kezz

Heee Hofje,
Tjonge wat een verhaal weer, Echt heeeeeel leuk om te lezen. Je had schrijfster moeten worden. Je maakt volgens mij best veel mee daar in het verre Denemarken. Misschien wel veel meer dan wij hier van jou te horen krijgen......oeps, oei, grmmps..... We hoeven ook niet alles te weten hoor Juut, als je het maar veilig doet......hihihihihi oeps, sorrie Xander.

Maar eh.... jezelf koppelen aan een deen is dat wel handig? Doe dat nou niet!! kost een hoop reistijd en beltegoed later. Maarja, als hij echt heeeeel leuk is zou ik hem ook niet laten gaan hoor.

Bij ons is alles oke. We zijn net terug van lang weekend zeilen. 3 dagen heerlijk gezeild in mooi weer. Allen vandaag wat regen gehad. Kezz vond het wat minder leuk, want door de vele golven kon hij zijn draai niet vinden. Goed voor zijn spieren zullen we maar zeggen.

Verder geen nieuwtjes te melden. Ik ben benieuwd naar nieuwe foto's op deze site.

Veel plezier nog. Leuke mensen geven nieuwe energie toch? Als je maar mee terug gaat begin september hoor, we komen niet voor niets 1000km rijden om je op te halen.

lieve groet van tante Judith en Oom Frans en een natte zoen van Kezz

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!