Wat nu weer?!

Hoi,

De afgelopen dagen zijn een paar rare dagen geweest. Ik weet niet wat het is, maar het lijkt alsof ze boos op me zijn. Terwijl ik mijn werk gewoon goed doe en probeer er zoveel mogelijk uit te halen. Misschien maar even een gesprek met ze aangaan, vooral met Rasmus. Van poeslief tot zeer afstandig. Moet ik daar de komende 4 dagen vanaf donderdag meegaan werken? Dank je feestelijk. Vandaag helemaal alleen met activiteitenprogramma in elkaar moeten zetten. Hulp....die was ver te zoeken. Toen ik even aan Rasmus vroeg of hij de laaste vijf activiteiten wilde bedenken, moest ik echt even weg. Ik had zo'n honger niet normaal, ik dacht echt dat ik van mijn graat ging. Kom ik terug, loopt ie boos weg lijkt het wel en hulp van Rikke, ho maar. En daarna als ik het programma klaar heb, wilt hij niet eens helpen. Ik heb het te druk, zei hij, terwijl hij stond te lanterfanten in de supermarkt. Niet alles rozegeur en maneschijn hier. Pakketje is trouwens aan gekomen pa! Heb nog niet gekeken, moet eerst dit snel even afhandelen.

Gisteren waterpolo gedaan met een compleet Hollands team. En zoals wij Hollanders zijn, waren we natuurlijk enorm energiek en enthousiast. De Denen vonden het direct weer te agressief en zaten alleen maar te klagen. Al moet ik toegeven dat ze op een gegeven moment iets te fanatiek werden. Maar toch, wat kunnen die Denen overdrijven. 1 keer Denemarken is meer dan genoeg. Hopelijk gaan de komende dagen weer iets beter worden. Ga nu eerst maar eens praten met Rasmus en dat ie even normaal tegen me moet gaan doen en anders wil ik weten wat ik hem misdaan heb.

Xjes 'Zuurpruim' Judith

p.s. oh ja, er komt nog een p.s. achteraan. De sage continues....ik mag nu niet meer praten in het nederlands of commentaar geven, want dat is schijnbaar vloeken. Gisteren bij voetbal, het duurde heel lang voor de bal in het veld werd gegooid en ik zei gewoon voor de grap'Ja, graag vandaag nog'. En Rasmus gelijk helemaal zo van, stop met vloeken. Ik uitleggen wat ik gezegd had en hij onmiddelijk. Stop daarmee, mensen denken dat je vloekt, stop met nederlands praten, daar kwam het op neer. En zelf lekker Deens tegen iedereen praten met mij erbij....hallo, dat versta ik toch ook niet, hoe weet ik of je het niet over mij hebt...

Reacties

Reacties

Marieke

Potverdikkemes! Heeft die Rasmus al vertelt wat zn probleem is? Waarschijnlijk zat hem een scheet dwars...Laat je niet op de kop zitten hoor. Geniet van de mooie momenten en trek lering uit de minder leuke.

xxx

Leonie

Hey Juud,

Hoop voor je dat het opgelost is met die Rasmus! En zoals Mariek zegt: Laat je niet op de kop zitten.
Ik wilde je even bedanken voor de kaart aan het dispuut. Echt super!
Hier in Nederland gaat alles goed. Al is het wel stil in huis... Je had weinig boeiende post (tijdschriften, iets van Lijbrandt en uitnodiging van Lin), dus ik heb nog niets naar je ouders hoeven te sturen. Zondag ga ik naar Ierland, dus daar heb ik onwijs veel zin in.
Nou nog heel veel succes en hopelijk ook wat plezier daar!

Liefs Leonie

Machteld

Heey Schat!!
Ik ben er net achtergekomen dat je een blog hebt! (de blog-mailtjes waren naar mn oude, en minder frequent gebruikte mail adres gestuurd!) Super leuk!!
Klinkt alsof je het soms super naar je zin hebt, maar dat toch wel soms een zooitje ongeregeld is!!
Laat die Rasmus maar zeggen wat em dwars zit, en als ie geen goede reden heeft moet ie niet zeiken!! Zo te horen doe jij wat je moet doen, dus laat je niet gek maken! Denen...wat mot je d'r mee :P
Oh en sokken over je broek dragen ?? WTF :| Lekker vaag!
Schat, veel liefs, ik stuur snel weer een reactie!!
En veel succes (met de denen) en veel plezier (met de camp-gangers!)
Kusjes
xxx
Machteld

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!