Drijfnat!

Hoi,

Na heb je een vrije dag, regent het weer eens een keer. En toch wilde ik naar Fjerritslev. De baas gaf me een lift en ik moest met de bus terug en dan 4 km lopen! Viel nog te doen dacht ik. Net super leuke schoenen gekocht(beetje bruidsschoenen) barst de bui los hoor. Regen en regen. Ik was drijfnat dat zelfs schuilen geen zin meer had. Gelukkig belde een paar vrouwen voor mij een taxi, dan maar geld uitgeven. Maar toen kwam er een paar engelen aan. Ik mocht meerijden naar Klim Strand Camping. Toch nog best een leuke dag gehad. Heel de dag in bed gehangen en een aantal klaaggasten ontvangen, maar de zoons en dochters zijn wel leuk;).

X

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!