Poepie bruin, dat moet het zijn!

Hoi,

Hier weer een verhaal van jullie dochter/huisgenoot/familielid/dispuutsgenoot/vriendin!!/(dochter, kleindochter, achterkleindochter

Wink
) in Denemarken oftewel ' 't gat'. Geintje! Nee, het gaat hier best goed. Super weer gehad de laatste dagen enben bezigeen goede poging tot bruin worden te doen. Begint nu langzaam aan te komen. Verder heb ik mijn tv nu goed gefixt en kan ik lekker tv kijken(goeie films kijken). Auto was ik net aan het uitzoeken of ik dat niet voor een dag kan doen. Ik hoop het wel, zou leuk zijn om is de omgeving te zien.

Vind jullie reacties echt allemaal super en daar wil ik jullie echt ontzettend voor bedanken, het is leuk ze te lezen en te weten dat jullie me volgen en ook een soort houvast zijn de woorden die jullie schrijven. Overlevingspakket is in aantocht en dan lekker koken maar. Linta, bedankt voor je spel. Ik ken dat spel en het is vooral leuk met veel drank erbij, misschien moet ik die Denen ook maar eens het spel Kingsen leren, komen ze nog meer los

Tongue out
.

Vanavond een mini-disco. Heb er wel zin in, lekker met die kinders dansen. Morgen naar Fjerritslev. Het weer gaat niet meezitten, maar dat zien we dan wel weer. Heb nu eindelijk ook de Telegraaf dus kan ook een beetje op de hoogte blijven van alles.

Liefs Judith

Reacties

Reacties

Pa

Hé Juut, leuk te lezen.

Pakketje is weg. Je kan het traceren via www.tracktrace.nl
Het pakketnr sms ik je wel.

Als je een nieuw pakketje wil hebben gewoon vragen en goed opgeven wat erin moet. Ik weet jouw kook-mogelijkheden niet dus je vindt alleen wat noodles erin.

Pa

Lara

Heey Judith! wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! en dat het weer nu zo goed is! haha hier aan de andere kant van de wereld is het 'maar' 16-17 graden haha i'm freezing my balls off! haha! nou goed heeel veel plezier nog!!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!