Wat een geweldige avond

Hoi,

Ja, ik weet het, heb der straks ook al een berichtje gestuurd, maar dit moest ik echt even kwijt. We hadden om 20.00u een playbackshow en ik dacht dit gaat niet werken, want die Denen zijn zo schuchter als wat. Maar oh wat ging het geweldig. De ouders vonden het fantastisch en de vier groepen die optraden hadden de grootste lol. Dit is waarom ik animatie ben gaan doen, om die reden. Ik hoop dat de rest ook zo gaat, want ik kan wel meer van deze ervaringen gebruiken.

X

Reacties

Reacties

Leonie

Wat goed om te lezen! Goed dat je hebt doorgezet, en zo heb je er een positieve ervaring bij. De Denen leren zo ook weer iets van jou;).
Hoop dat je de komende tijd meer van zulke leuke ervaringen krijgt!

pa en ma

toppie meid, we lezen dit vol bewondering en zijn gelukkig met jou. Zie je wel, je probeert het en het lukt. Nu vast houden en verder uit bouwen, ze kunnen nu niet meer om Judith Hof met haar crea-talent heen.
Benadruk dit ook "even" bij die 2 twijfelaars die zich eigenaar van deze camping noemen.

lusjes pa en ma

ps als de foto's van de nieuwe poesjes klaar zijn dan sturen wij ze.

fré

Go Judith Go Judith!!
Laat die Denen maar zien wat je allemaal in huis hebt!!
Helemaal top!

XXX Fré

Elise

Hoi Judith,

Ben blij dat je je al wat meer op je plaats voelt in Denemarken en hopelijk wordt de eigenaar ook wat relaxter als hij ziet hoe goed jij Denen aan de playback helpt. Als jij hun voetjes van de vloer kan laten gaan, zal hij wel bijtrekken!

Geniet van je mooie avontuur daar, hoewel je hier in Leiden ook leuke dingen misloopt! Het lustrum is echt top! Maar dat halen we over een aantal weken samen wel weer in.. xx

Lara

haha okee deze is niet zo lang, maar wel echt heel leuk voor je dat het zo'n toffe avond was!! geniet van dat soort momenten! en bedenk maar dat je het sowieso relaxter hebt dan ik de komende 16 uur, want ik stap zo het vliegtuig in om er voorlopig niet meer uit te gaan...hahah maar het is voor een goed doel. Anyway zet hem op en nogmaals geniet van de mooie momenten!!

xx

oma jimkes schrijft

Lieve Judith, ik heb alles gelezen van je reisside en ben enorm trots op je dat je zo weet door te zetten.
Zag dat je nog wel extra foto ruimte kan gebruiken dus heb via je moeder extra foto ruimte geregeld voor 100 foto,s
Heel veel liefs en succes van oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!