Almost a week!

Hoi,

Ik zit hier nu al een week. Tijd gaat snel, naja soms snel, soms langzaam. Zondag uit alle macht proberen Wimbledon te kijken, zenden ze dat hier niet uit! Want een onzin, het was wel een bloedstollende finale! Verder zouden die dag de eerste gasten van Vacansoleil arriveren, bleken het allemaal Denen te zijn

Undecided
. Heb ik weer! Gelijk maar even in de computer gekeken wanneer dan wel de echte Nederlanders komen, tis grappig, want dat zie je direct aan de achternaam van de persoon. Gelukkig komen dan morgen Nederlanders. En zaterdag een boel en zondag en maandag, ben niet meer alleen
Laughing
! Het begint nu langzamerhand druk te worden, vooral de sporten savonds zijn erg leuk om te doen. Ik hoef alleen maar te scheidsen en te kijken en de gasten vermaken zich prima en het is ook nog een lust voor het oog. Niet in de zin van lekkere mannen, maar het spel is leuk om te zien. De communicatie tussen mij en de Denen loopt niet helemaal zoals het hoort. Ze zijn echt nog erger dan de Friezen en ik kan het weten. Mijn vader is een Fries en mijn ex-kievietseizoeker is een Fries. Ik moest gewoon uitleggen hoe een playbackshow werkt
Surprised
. Ik bedoel, come on! Verder is het weer prachtig geweest, net de eerste regen gehad, terwijl er veel meer was voorspeld.

Lieve schatten, ik ga maar weer eens aan het werk. Over een uur de mini-olympics met spijkerpoepen en skilopen met drie mensen, you know!

Liefs Judith

Reacties

Reacties

Bo

Heey Judith,

Ik heb je niet meer gezien voor dat je weg ging, maar echt super vet dat je nu in Denemarken zit! Wel jammer dat het nu allemaal nog een beetje tegen zit, maar als straks het vakantieseizoen helemaal begint zal het wel leuker worden!!

Ik hoop dat het daar net zo lekker weer is als bij ons vorige week!! Haha,, deze week is het weer helemaal niks bij ons..

Kusjes en nog heel veel plezier!!

Pa

Hé, zie je wel dat het een keer leuk wordt. Stuur ook wat fototjes, kunnen we "meekijken"

Linta

Juta, luister eens naar je overgrootmoeder. Je hebt het kievietsei overleefd " Leiden, ligt dat vlak bij Drachten?", dan kun je alles aan! Volgende week lekker Andre Hazes playbacken, bitterballen eten en biertjes drinken en dan komt het helemaal goed met Denemarken!! Hou je taai he (en ons op de hoogte)! xxx

Remco

Hoi Judith,
Leuk dat je me hebt toegevoegd. Heel veel plezier in Denemarken!!

Cate

He Juud,

Gelukkig begint het al wat leuker te worden daar in het noorden. Schrok wel van je eerste blog, maar ben blij te lezen dat er ook leuke dingen zijn. Volgende week met de Nederlanders wordt het vast nog beter. We missen jou ook hier tijdens het lustrum. Maar we zien je weer aan het eind van de zomer.

Heel veel plezier de komende weken,

liefs Cate

Lara

hahah ex-kievietseizoeker! haha ik ga ook nog ff je andere verhaal lezen voordat ik uitgebreid reageer!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!