De eerste ervaring

Hoi,

Nou hier mijn eerste verhaal uit het verre Noorden. Het weer is hier de afgelopen dagen echt prachtig geweest, maar wat is er veel fout gegaan. Raak allereerst mijn koffer kwijt op Aalborg(bleek nog in Kopenhagen te zijn), bij aankomst moest ik blijkbaar nog mijn eigen kamer schoonmaken en heb gelukkig uiteindelijk een goede gevonden, tis wel een kot(niet veel groter dan de kamer van Tim en die is maar 10 m2 ofzo, denk dat deze 8 ofzo is). Verder was het ontvangst niet helemaal zo als het normaal zou moet zijn. Er werd me even duidelijk gezegd dat men veel van me verwachtte omdat het vorig jaar zo fout was gegaan(de kamers waren vies achtergelaten en een van de Vacansoleilmensen vertrok zonder terug te komen en gebruikte drugs etc.) en ik moest het maar waarmaken anders waren de consequenties niet mis. Verder werd ik op een dumpplaats neergezet en nog allerlei dingen gezegd, maar die komen later wel. Lekker begin van de maanden. Ik wist niet meer wat ik moest en wilde eigenlijk weer terug naar huis of overgeplaatst worden, maar ja dat kan natuurlijk ook niet zomaar.Het is niet helemaal wat ik verwacht had, maar ik moet wel ergens het geld vandaan halen. Wil het hele Lustrum meemaken dus ja.Probeer misschien eerder terug te komen, omdat alle Denen weer naar school zijn(kinderen althans) en er dan ook bijna geen Nederlanders meer zijn. Zou toch leuk zijn.

Ik mis jullie ontzettend en hoop snel van jullie te horen.

Dikke kus

Juud

Reacties

Reacties

Roos

Hé Juta,

Wat K*t dat het zo tegenvalt. Hopelijk draaien ze nog een beetje bij en ga je het toch naar je zin krijgen!

Sterkte en veel plezier!

-xx- Roos

Marieke

Hmmm, arelaxte lui. Hopelijk zijn ze inmiddels bijgedraaid. Het lustrum van Quintus is echt te vet. Iedere avond gaan de voetjes van de vloer en vanmiddag zijn we met een aantal daisies naar de meezing bioscoop geweest waar ze 'De Sound of Music' draaiden. Vond het echt iets voor jou.
xxx Marieke

Marthe

Hee Judith!!
Klinkt niet als het ideale begin van de lange tijd dat je weg bent zeg!! Heel vervelend!! Maar joh..het is ook weer een uitdaging! Laat je niet op je kop zitten, stel ook je eigen grenzen en probeer er zoveel mogelijk uit te halen! Heel veel succes en hopelijk wordt je tweede verhaal positiever :)! x marthe

Frederique

Hee Juud,

Maak je niet druk en ren niet gelijk terug naar huis hoor! Je hebt de ontgroening overleefd dus deze zeikerds kun je zeker hebben!
Je weet waar je voor staat en waar je voor "opgeleid" bent. Trek het je niet aan, jij kunt het ook niet helpen dat voorgangers het verkeerd hebben gedaan! Je gaat gewoon keihard knallen en laten zien wat jij allemaal in huis hebt!!!
Je kunt het want je bent fantastisch!!!

Liefs en dikke knuffel Fré

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!