Al bijna weg!

Na het is al bijna zover. Morgen vlieg ik om 10.40u vanaf Brussel naar Denemarken met nog een tussenstop op Kopenhagen. Alles gecheckt of ik ook echt alles bij me heb, want het is niet niks twee maanden op werkvakantie, want dat is het toch wel. Het is raar dat alles zo snel is gegaan. De musiqal van Quintus was echt fantastisch en ik mis jullie nu allemaal al, maar nu staat er weer een nieuw hoofdstuk te wachten. Een nieuwe ervaring met nieuwe mensen. Ik ga thuis ongelofelijk missen, maar dit is iets wat ik ook moet doen. Moet er wel vroeg uit trouwens morgen, rond de klok van half 7, brrrr

Undecided
. Daar heb ik nou echt geen zak zin an. Het zal in het begin wel lastig worden, maar later is alles wel routine geworden. En 1 dag in de week is helemaal van mij en dan doe ik echt geen r**t
Cool
.

Kus Judith

Reacties

Reacties

Leonie

Hey Judith,

Ik wil je onwijs veel plezier wensen daar in Denemarken met een leuke groep mensen en lekker weer! En dat je over 2 maanden weer terug mag komen met een hele hoop mooie verhalen en nieuwe ervaringen! Ik zal je blijven volgen op je weblog en goed op je post passen.;) Geniet ervan!

Liefs Leonie

Fré

Hee Juud,

Veel succes en vooral veel plezier daar in het Noorden! Over een paar weekjes gaan wij ook die kant op, ik kan niet wachten! Als we onze route nog wijzigen dan komen we even langs!
Geniet ervan en tot in september!

Liefs Fré

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!