En de bom is gebarsten!

Hoi,

Wat een paar mooie dagen hier zeg! Zoveel mogelijk geprobeerd nog wat zon te pakken en gewommen in de Noordzee, het is allemaal gelukt. Ben niet zo bruin als ik wil zijn, maar ben ook niet wit. Het weer is hier zo fantastisch, het kan echt niet beter. Hopelijk blijft het zo, waar ik ook ben.

Verder, die jongen is dus verdwenen, naja niet helemaal zonder gedag, zie vorige verhaal p.s. . Het filmpje was gewoon lol, op Dragostea tei Dinte. Tjah, het was behoorlijk saai. Niemand danste, moest mezelf toch op een of andere manier vermaken. Cecille was aan het filmen en ik was gewoon maf aan het doen. Gisteren ook luidkeels op straat staan zingen en dansen op de live muziek vanuit het restaurant, best geinig. Tjah, niemand kent me dus wat zal het.

Verder is de bom nu echt gebarsten. Rasmus en ik kunnen niet meer door een deur. Ik ben hem helemaal spuugzat. Scheldt hij eerst Rikke uit voor hoer en meer maar dat was in het Deens(Rikke was behoorlijk aangedaan van het alles), dag later krijg ik alleen maar kopstoten etc. van hem, ik wil niet meer bij hem in de buurt zijn bij een spel. Gisteren bij hockey doet ie zomaar ineens een van mijn spelers wisselen om bij hem te komen spelen. Ik wist wel waarom, want de bal kwam niet over de lijn heen en bleef bij hun goal hangen, maar hij vroeg het niet eens en ik zag ineens dat dat jochie een andere stick pakte(zwart tegen wit) en weer terug liep:S. Ik vond het best, maar hij moest het gewoon even zeggen of vragen aan me, dan had ik wel oke gezegd. Nu deed hij het gewoon zonder mij even in te lichten en dat terwijl ik de spelleider was! En tien minuten later loopt hij gewoon weg, zonder iets te zeggen. Hij nam niet eens afscheid van Wesley(een van de vacansoleilgasten die vanochtend was vertrokken), terwijl hij de hele week daar rondhing en hem mee vroeg naar alle activiteiten. Toen had ik helemaal zoiets van....flikker toch een end op! Ik blijf wel aardig tegen hem, maar meer ook niet. Tis goeie.

Verder lekker de activiteiten in mijn eentje gedaan. Het is best lekker zo die vrijheid.

Liefs,

Judith

Reacties

Reacties

Machteld

Hee Juut!!

Ik heb je laatste paar berichtjes net gelezen! Echt rot van je oog! Hopelijk gaat dat al wat beter!
Ik was op vakantie (klein weekje naar la France) dus daarom heb ik even geen teken van leven gegeven!
Maar echt, ik vind het super om te lezen van je avonturen en leef ook echt met je mee (Je schrijft trouwens super leuk!)
Maar goed die Rasmus klinkt als een ware eikel. Laat em lekker stikken! Het klinkt alsof je die activiteiten heus wel zelf kunt regelen!! Als ie er geen zin meer in heeft moet ik maar oprotten!
Ik las ook dat je eerder thuiskomt! wanneer precies? dan kunnen wij ook lekker eens bijkletsen in "mi casa" of jou paleisje :P ( ik heb namelijk eindelijk een kamer :D)
Ik hoop dat je het de laatste weken naar je zin hebt! En laat je niet door die noorderlingen op de huid zitten!
Kusjes en ik denk aan je!!!
-xxx-
Moi
PS. Natuurlijk ook zeer benieuwd naar je affaire :P, details hoor ik vast nog wel :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!